Omdat we je product speciaal voor jou op maat gemaakt hebben, kunnen we het niet zoals een paar schoenen terug in ons rek zetten voor een andere klant. Mocht het geleverde product echter niet overeenkomen met wat je hebt besteld, dan mag je het product uiteraard wel retourneren en dan zorgen wij dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant opkomt. Je kunt een retour aanvragen bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account. Geef duidelijk aan wat de reden van je retouraanvraag is en stuur een duidelijke foto mee.
Heb ik herroepingsrecht?
Nee. Omdat het om op maat gemaakte producten gaat, heb je geen herroepingsrecht.
Hoe werkt het retour sturen?
Heel eenvoudig! Vraag een retour aan bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account. Geef duidelijk aan wat de reden van je retouraanvraag is en stuur een duidelijke foto mee.
Ik heb mijn bestelling met transportschade ontvangen.
Jammer genoeg kunnen wij bij Cobli ook niet 100% alle transportschade uitsluiten. Vraag een retour aan bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account en geef hierbij aan dat het om een transportschade gaat en stuur een duidelijke foto mee. Wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuw exemplaar jouw kant opkomt.
Mijn product heeft niet de juiste afmetingen
Is jouw productie niet gemaakt volgens de opgegeven maten? Vraag een retour aan bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account. Stuur ook een duidelijke foto mee. Wij sturen je zo snel mogelijk het product met de juiste afmetingen toe.
Mijn product functioneert niet (meer) goed.
Dat is heel vervelend! Gelukkig bieden we bij Cobli 5 jaar garantie voor onze producten. Neem contact op met ons onder aan deze pagina. Wij helpen je verder.
Mijn product is beschadigd of incompleet uit de verpakking gekomen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Vraag een retour aan bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account en geef hierbij aan om welke schade of ontbrekend onderdeel het gaat. Stuur ook een duidelijke foto mee. Wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuw exemplaar wordt opgestuurd.
Ik heb een ander product ontvangen, dan ik heb besteld.
Oeps, foutje. Vraag een retour aan bij ‘Mijn bestellingen’ in je Cobli account. Stuur ook een duidelijke foto mee. Wij sturen je zo snel mogelijk het juiste product toe.
Niet kunnen vinden wat je zocht? Neem contact op met onze klantenservice. Voor het aanvragen van een retour klik hier
Stuur ons een bericht
Wij bellen jou
Bel ons
Stuur een bericht naarinfo@cobli.euAls je een vraag hebt over of naar aanleiding van een geplaatste order,kun je gebruik maken van de contactpagina in jeCobli account.
Telefoon:085 0493980Laat je bericht achter op onze voicemail en we bellen je op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur binnen 4 uur terug.Wij maken gebruik van nummerherkenning. Vergeet niet uw telefoonnummer in te spreken als u belt zonder nummerherkenning. Anders kunnen wij u niet terugbellen.
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina