Gratis meetverzekering? Iedereen verdient een tweede kans! Bij Cobli willen we alleen tevreden klanten. Mocht je toch een foutje gemaakt hebben bij het opmeten, geen probleem! We doen er niet moeilijk over. Help, wat moet ik doen?
Geef ons een seintje via jouw 'Mijn Cobli-account' dat je een product wil retourneren. Na akkoord van onze kant, maak je retourzending aan op de website van UPS Plak het retour etiket op het stevig verpakte product.
Breng jouw verpakte product naar het dichtstbijzijnde UPS-punt
De beperkte retourkosten zijn wel voor jouw rekening.
We laten je iets weten als we het teruggestuurde product ontvangen hebben. Daarna bestellen we het nieuwe product met de juiste afmetingen.
Indien het nieuwe product duurder is, zal je de meerkost moeten bijbetalen.
Je hebt tot zeven dagen na ontvangst de tijd om de meetverzekering in te schakelen.
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina